اخواتي الغاليات اهلا بكن في بيت الاسرة العربية المسلمة ,اختي ان كنتي زائرة فندعوكي للتسجيل معنا وستجدين اجمل واحلى المواضيع
اخواتي الغاليات اهلا بكن في بيت الاسرة العربية المسلمة ,اختي ان كنتي زائرة فندعوكي للتسجيل معنا وستجدين اجمل واحلى المواضيع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

حصانك على التليفون

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sandrilla
مشرفة
مشرفة
sandrilla

انثى
31/10/2011
البلد الجزائر

حصانك على التليفون Empty
مُساهمةموضوع: حصانك على التليفون    حصانك على التليفون I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 03, 2011 11:32 pm

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحله فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا ؟؟؟” الزوجة ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها “سوسو”؟؟” الزوج يا بنت الحلال، ده اسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!” الزوجه صدقته وراحت لحالها… بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحله على راسه !! الزوج خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟” الزوجه حصانك على التليفون
 حصانك على التليفون 3642680855  حصانك على التليفون 3642680855  حصانك على التليفون 3642680855  حصانك على التليفون 3642680855

نساء العالم اتحدن وقررن أن لا يقومو بأى أعمال في المنزل وبعد أسبوع تجمعوا ليعرفوا النتائج إلاضراب .. فقالت الزوجة الفرنسية “أنا قلت لجوزى ميشيل أنا مش هعمل حاجة في البيت الاسبوع دة كلة” وقالت “أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح” وقالى “انتى بتتعبى اوى ياحبيبتى” وقالت الزوجة الانجليزية “أنا قلت لجوزى أنا مش هعمل حاجة خالص في البيت الاسبوع ده .. أول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة.” جت المصرية وقالت “أنا قلت لأبو العيال أنا مش هعمل حاجة في البيت الأسبوع دة” وقالت “أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدات أشوف شوية بعينى الشمال.”
الدكتورة ام احمد
المديرة العامة
المديرة العامة
الدكتورة ام احمد

انثى
تاريخ الميلاد : 20/08/1976
25/04/2011
المزاج : اللهم لك الحمد حمدا كثيرا مباركا فيه كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك
البلد اينما اراد الله ان اكون

حصانك على التليفون Empty
مُساهمةموضوع: رد: حصانك على التليفون    حصانك على التليفون I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 04, 2011 12:07 am

يسلمو ههههههههههههههههههههههههههه لا حلوة حكاية الحصان
https://byoutmotmaina.jordanforum.net

حصانك على التليفون
صفحة 1 من اصل 1